چه نفروپاتی IgA در کلاس II متوسط
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه نفروپاتی IgA در کلاس II متوسط

نفروپاتی IgA در، نفریت IgA در نیز نامیده می شود بیماری برگر گلومرولونفریت شایع ترین در سراسر جهان است. با توجه به پیشرفت این بیماری است را به پنج مرحله تقسیم شده است. امروز، ما به طور عمده در مورد کلاس II IgA نفروپاتی صحبت کنید.

چه نفروپاتی IgA در کلاس II؟

در مقایسه با کلاس نفروپاتی IgA در I، کلاس II در گلومرول ارائه گسترش سلاح های هسته مزانژال فاصله کانونی و سخت شدن (<50٪)، هلال به ندرت کوچک، و هیچ توبولار کلیوی و آسیب های بینابینی جدی تر است. در این مرحله، آسیب کلیوی است بخش کوچکی از گلومرول و لوب گلومرولی است. در این وضعیت، آن است که هنوز بسیار دشوار برای کنترل وضعیت بیماری بیماران. با این حال، اگر به طور موثر کنترل نیست، کلاس II نفروپاتی IgA در کلاس III، IV یا V پیشرفت خواهد کرد، حتی، و از آن می شود به طور فزاینده دشوار است برای درمان این بیماری است.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA در کلاس II به طور موثر؟

نفروپاتی IgA در توسط آنتی بادی IgA در رسوب در منطقه مزانژال گلومرولی ایجاد می شود، بنابراین با توجه به درمان باید قادر به حذف کلیه IgA و مهار تجمع بیشتر از غلظت IgA باشد. در گذشته، این هدف چشم انداز بسیار از راه دور بود، بنابراین پزشکان فقط می توانید برای جلوگیری از واکنش های التهابی ناشی از سپرده های IgA به تضعیف سیستم ایمنی استفاده از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی.

لطفا نگران نباشید. با توسعه طب مدرن، یک درمان جدید با نام تجاری ایجاد می شود، و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نامیده می شود. به عنوان یک خارجی، این درمان با استفاده از طب چینی با شایستگی ایمنی انسان قوی ترکیب، تقسیم و دانلود IgA به. دو دستگاه اسمزی، مواد تشکیل دهنده موثر داروهای چینی می تواند به بدن به طور مستقیم نفوذ کند. در همان زمان، دارو حمام، طب سوزنی، پد جدید پا حمام درمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای عادی سیستم ایمنی بدن بیماران و جلوگیری از سپرده های جدید از IgA نداشتند.

تمام طرح درمان باید در شرایط بیماری بیمار بستگی دارد. از آنجا که کلاس II نفروپاتی IgA است که هنوز هم به عنوان شدید نیست، بیماران باید درمان به موقع را برای جلوگیری از پیشرفت آن. اگر فقط این مشکل و درخواست کمک از یک دکتر اینجا از طریق ایمیل به kidney-support@hotmail.com بیماری و یا زیر ترک یک پیام. 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، گلومرولونفریت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: